هدایای تبلیغاتی-farhangift

هدایای تبلیغاتی و نکات مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

دردهه های اخیر تبلیغات به یکی از کاربردی ترین زیر مجموعه های هر صنفی تبدیل شده است و باعث افزایش فروش محصولات مجموعه مورد نظر می گردد. یکی از رایج ترین روش های تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد که به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین قرار می گیرد و می توان با استفاده از حک لوگو یا چاپ لوگو روی محصول افراد راترغیب کرد که با مجموعه شما همکاری کنند.

تبلیغات به این منظور است که مردم رابرای خرید مواردی که مورد احتیاجشون نیست متقاعد سازد.

یکی از بهترین روشهای مقابله با رقابهای خوداستفاده از هدایای تبلیغاتی است چون باکمترین هزینه می توانید بیشترین بازدهی را برای خودرقم بزنید و با استفاده از توزیع محصولات در بازارهدف برند مورد نظر خودرا بین مخاطبین خودمعرفی کنید.

انتخاب هدایای برای هدیه تبلیغاتی مناسب است که با کمترین هزینه بهتردیده شوید – درحین حال استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه در بین عموم می تواند نظر بیشتری را به خود جلب کند و به این ترتیب فروش محصولات خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب هدیه طیف رنگی آن می باشد که بوسیله آن از تاثیر رنگ ها نسبت به مخاطب خود بهره بگیریم و همچنین با رنگ سازمانی خود همخوانی داشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی باید دقت کنیم این است که فارغ از قیمت محصول باید اجناس کاربردی باشند که حتی در زندگی روزمره افراد هم مورد استفاده قرار بگیرند و باتوجه به این که نام برند شما روی محصول حک شده است متداوم در ضمیر ناخودآگاه وی قرار گیرد.

هدایای تبلیغاتی را می توان باتوجه به بودجه شرکت تهیه کرد. انتخاب کالای ارزان باعث میشود که شما تعداد بیشتری محصول را بین مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و برعکس آن انتخاب کالای گران باعث میشود که کالای شما لوکس تر باشد ولی درعین حال تعداد محدود تر باشد. باید به این نکته توجه کرد که قیمت پایین محصول انتخاب شده کیفیتی با همان مقدار هزینه را دارا میباشد و برای کسانی که کیفیت مهم تر است باید تعداد محصولات خود را کاهش دهند و محصولی با کیفیت تر انتخاب کنند.

بهترین زمان ارائه هدیه تبلیغاتی مکانی است که اکثر مخاطبین شما در مجموعه ای گردهم آمده اند و شما می توانید علاوه بر مشتریان قدیمی خود آنها را به مشتریان جدید و حتی افراد خاص تر مثل مدیران هم ارائه دهید.

شما نباید هدایای تبلیغاتی خود را به ازای خرید به مخاطبین خود ارایه دهید بلکه باید بدون پیش شرط باشد تا مخاطبین شما خود را بدهکار مجموعه شما بدانند.

رایگان دادن هدیه تبلیغاتی باعث میشود که مشتریان بیشتری جذب شود و یا افراد را ترغیب به ایجاد همکاری کند. در واقع همین کلمه رایگان تاثیر بسیار زیادی در ذهن عموم دارد.

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی مدنظرگرفته شود این است که شرکت انتخاب کننده محصول را متناسب با هویت خود و صنف خود انتخاب کند  بطور مثال یک شرکت الکترونیکی باید از هدایای الکترونیکی از قبیل فلش مموری تبلیغاتی – پاور بانک تبلیغاتیست الکترونیکی تبلیغاتی استفاده کند و یا شرکت های پزشکی باید از ترازوی دیجیتال تبلیغاتی – ماساژور تبلیغاتی – ست حوله تبلیغاتی – فشارسنج تبلیغاتی – چراغ قوه پزشکی تبلیغاتی استفاده کند.

در واقع هدایا تبلیغاتی به چند پخش مهم تقسیم میشود که هرکدام تعریف خاص خودرا دارد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی خیلی سریع اطلاعات را از شخصی به شخص دیگر منتقل میکند به همان سرعت نیز از ذهن ها فراموش میشود. به خاطر همین موضوع هدایای تبلیغاتی خلاقانه محصولی میباشد که مخاطب را به فکر فرو برده و ذهن او را دچار چالش کند.

هدایای تبلیغاتی خاص

ممکن است شما از یکی از هدایای تبلیغاتی به صورت مدام بین افراد استفاده کرده باشید – در واقع هدایای تبلیغاتی خاص به محصولاتی گفته میشود که سطح مطلوب تری نسبت به سایر هدایا دارد که این شامل مواد اولیه – کیفیت – تعداد محدود – قیمت بالا و بسته بندی تشکیل میشود. در اکثرمواقع خاص بودن هدیه ریشه در تعداد محدود بودن آن دارد.

هدایای تبلیغاتی جدید

با توجه به این موضوع که ممکن است یک سری از هدایا بیشتر از حد خود در بین عموم رواج پیداکرده باشند برای جذب مشتریان بیشتر از هدایای تبلیغاتی جدید استفاده می گردد که کمتر کسی آنها را هدیه داده باشد و این موضوع باعث متفاوت شدن مجموعه شما دربین رقبا میشود.

مخاطب نیز نسبت به هدایای تبلیغاتی جدید عکس العمل بهتری دارد و بیشتر ان را استفاده خواهد کرد و باعث میشود نام برند شما که روی محصول است در ذهن مخاطب نقش ببندد.

هدایای تبلیغاتی ارزان

در مواقعی که شما بخواهید باکمترین هزینه محصولی را به مخاطبین ارائه دهید و درعین حال به تعداد زیاد این کار را انجام دهید باید هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی ارزان باتوجه به اینکه تنوع بیشتری را دارا میباشد انتخاب را برای شما راحت تر می نماید.

هدایای تبلیغاتی لوکس

برای متمایز کردن یک سری افراد دربین مخاطبین و ارائه کالای بهتر باید از هدایای تبلیغاتی لوکس استفاده کرد- این نوع هدایا محصولاتی با کیفیت بهتر و همچنین بسته بندی شکیل تری هستند و اغلب برای مدیران مجموعه ها درنظر گرفته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *